Інтернет провайдер Наш Простір
Оптика/PON, Ethernet/FTTx
Тарифи Наш Простір
Назва | Швидкість | Вартість | |
---|---|---|---|
К Стандарт | до 100 Мбіт/сек |
195 грн/міс
300 ₴
за підключення | Перевірити покриття |
К Комфорт+ТБ | до 200 Мбіт/сек |
250 грн/міс
300 ₴
за підключення | Перевірити покриття |
К Преміум+ТБ | до 300 Мбіт/сек |
350 грн/міс
300 ₴
за підключення | Перевірити покриття |
П Стандарт | до 100 Мбіт/сек |
265 грн/міс
1000 ₴
за підключення | Перевірити покриття |
П Комфорт+ТБ | до 200 Мбіт/сек |
280 грн/міс
1000 ₴
за підключення | Перевірити покриття |
П Преміум+ТБ | до 300 Мбіт/сек |
380 грн/міс
1000 ₴
за підключення | Перевірити покриття |
Офіс 20 | до 20 Мбіт/сек |
300 грн/міс
| Перевірити покриття |
Бізнес 50 | до 50 Мбіт/сек |
350 грн/міс
| Перевірити покриття |
Бізнес 100 | до 100 Мбіт/сек |
600 грн/міс
| Перевірити покриття |
Бізнес 200 | до 200 Мбіт/сек |
800 грн/міс
| Перевірити покриття |
Акції "Наш Простір"
"Приведи Друга"
Підключайте друзів до Інтернету від компанії «Наш Простір» та отримайте бонусні кошти для користування Інтернетом. За кожного підключеного друга Ви отримаєте бонусні кошти у розмірі 300 грн на особовий рахунок. Кількість друзів – необмежена.
Наш Простір: відгуки
Юрій
Перевірений відгук
30/11/2023
Швидкість 4
Тарифи 5
Надійність 5
Обслуговування 5
Мені сподобалось, що після залишоної заявки провайдер відразу перетелефонував. Приїхали підключати навіть швидше, ніж домовлялися. За час користування інтернетом звертався до технічної служби, бо швидкість інтернету не дуже мені подобається. Як виявилося, справа в моєму обладнанні (воно від іншої компанії) та треба просто його перелаштувати. Тех.підтримка сподобалась, оперативно на все реагують та виправляють якщо шо.
Відповідь провайдера
5/12/2023
Доброго дня, Юрію! Вдячні за позитивний відгук, та радіємо, що Вам сподобалися послуги нашої компанії! Сподіваємося, що подальша співпраця буде приносити лише позитивні емоції :) З повагою, колектив Наш Простір.
Аноним
17/1/2021
Швидкість 2
Тарифи 1
Надійність 2
Обслуговування 3
Перечислю факти:
Найдорожчий інтернет-тариф за 100мб/сек в окрузі - 230грн/місяць
Постійні затримки ( високий пінг )
Швидкість - 20-30мб з 100 заявлених
Протягом місяців користування інтернет стає все гіршим: раніше він був то прийнятний, то жахливий; зараз же, він постійно жахливий: височенний пінг, навіть якщо під‘єднаний лише 1 пристрій
Залагом, застерігаю іас від підключення цього жахливого оператора ( що, до того ж, коштує 2тис грн )
Питання та відповіді Наш Простір
додаткова інформація про послуги провайдера Наш Простір
Відновити логін та пароль можна за допомогою кнопки «Забули пароль» або звернувшись в центр обслуговування абонентів. Після ідентифікації особи, оператор допоможе відновити логін та пароль для входу в кабінет користувача.
Поповнити рахунок можна:- через особистий кабінет за використання сервісів Приват24 та LiqPay;
- через мобільний банкінг: Приват24, Монобанк, А-Банк (при створенні платежу потрібно знайти ТОВ «Наш Простір» та ввести номер Вашого особового рахунку);
- через термінали ПриватБанк, City24 та EasyPay за номером особового рахунку (потрібно обрати компанію «Наш Простір» з переліку).
Послуга «Заморозка» дає змогу зберегти Ваші кошти на час Вашої відсутності та не користування інтернетом. Ця послуга активується в особистому кабінеті в розділі «Заморозка». Перед активацією необхідно обрати дату початку та дату завершення послуги (не менше 7 діб, та не більше 3-ох місяців), та ОДИН РАЗ ввести пароль. Кількість безкоштовних заморозок необхідно перевірити згідно умов вашого тарифу.
Так, можете.
Так, компанія Наш Простір надає телебачення за технологією IPTV від Megogo.
Баланс особового рахунку та дату відключення Інтернету можна дізнатись в особистому кабінеті який доступний за адресою https://stat.nashprostir.com. Також за три дні до блокування Інтернету Вам буде надіслано смс про необхідність поповнити рахунок на номер зареєстрований в білінговій системі.
Перехід на будь-який тарифний план є безкоштовним. Фактично перехід відбувається з 1-го числа наступного місяця, тому попередньо Вам необхідно замовити зміну тарифу у особистому кабінеті. Розділ «Послуги» → «Зміна тарифу».
Стандартне підключення відбувається протягом 1-3 робочих днів.
Договір публічний та розміщений на сайті в розділі "Інтернет" - "Публічний договір".